Zelfs in deze moeilijke tijden groeit Codipack in Olen. Meer nog, momenteel zoekt het bedrijf collega's om haar team te versterken.
Eind februari, toen de eerste coronagolf eraan kwam, hielden veel bedrijven hun hart vast. Zo ook Codipack Group. Al snel werd echter duidelijk dat deze periode ook opportuniteiten biedt.
Walter Imberechts, CEO van Codipack Group: 'De sterkte van Codipack is dat we actief zijn in quasi alle sectoren, van de drankenindustrie tot pharmaceutica, van chemie tot de metaalindustrie. Vooral de voedingsindustrie en e-commerce hebben een boost gekend, en laat Codipack nu net in deze sectoren sterk vertegenwoordigd zijn.'
Dat Codipack het goed doet, is zo gek nog niet als je weet dat werkelijk op alles wat je koopt een code staat: op het breekbare eitje dat je als ontbijt eet, het flesje bier dat je met vrienden drinkt, het doosje medicatie om je verkoudheid te bestrijden. Etiketteren en coderen is niet meer weg te denken uit ons leven.
Zelfs niet op het pakketje dat je zonet online bestelde als op een pallet bakstenen als je je huis bouwt.
Codipack is zelfs zo sterk gegroeid dat ze haar personeelsbestand in 2020 al heeft uitgebreid met 6 procent. Tegen het einde van het jaar zelfs met 10%. Op dit moment zoekt het bedrijf nog sales collega's en technici.
Over Codipack Group
In de Benelux is Codipack Group een toonaangevende speler. Codipack Group bestaat dit jaar 30 jaar en heeft vestigingen in België en Nederland.
Met 5 volautomatische productielijnen, maakt Codipack miljoenen etiketten op jaarbasis en levert het systemen om te coderen en te labelen, met bijbehorende mobiele oplossingen en software.
Codipack heeft meer dan 5000 klanten, zowel kleine als grote: van de kaashandel om de hoek tot de multinational.
Meer info: www.codipack.com